Subrandinta gamtos dovana Jūsų odai
Nemokamas pristatymas perkant už 50 ir daugiau Eur

Prekių pristatymas ir grąžinimas
Prekių pristatymas
Lietuvos teritorijoje Pardavėjas pristato užsakytas prekes per 1-5 darbo dienas, švenčių ar ekstremalių situacijų periodu per 2-7 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes. Prekės pristatomos per Omniva kurjerių tarnybą. Pardavėjas įsipareigoja išsiusti Pirkėjo nurodytu el. paštu siuntos registracijos numerį. Gavęs prekių siuntą Pirkėjas privalo patikrinti, ar nepažeista siuntos būklė. Jeigu prekių siunta buvo pažeista, Pirkėjas privalo palikti siuntą paštomate bei pranešti pardavėjui apie pažeistą siuntos pakuotę per 72 val.
*Šeštadienį ir Sekmadienį pateikti užsakymai išsiunčiami pirmadienį ir pristatomi per 2-4 darbo dienas.
Prekių pristatymo kaina Lietuvoje:
Prekių pristatymo kaina per Omniva paštomatus – 3 Eur.
*Užsakant prekes į Kuršių Neriją gali būti taikomi papildomi pristatymo mokesčiai.
*Perkant už 50 EUR ir daugiau – pristatymas Lietuvoje nemokamas.
Prekių grąžinimo sąlygos
Šios prekių grąžinimo sąlygos taikomos visoms natūralios kosmetikos priemonėms, įsigytoms mūsų internetinėje parduotuvėje.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo dienos, jei prekė nebuvo naudota, sugadinta ar praradusi prekinę išvaizdą.
1.2. Grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje su visais priedais, jei tokių buvo.
1.3. Kosmetikos priemonės, kurių pakuotės buvo atidarytos ar kurios buvo naudotos, nėra grąžinamos dėl higienos ir saugumo reikalavimų, išskyrus atvejus, kai prekė yra brokuota arba neatitinka užsakymo.
2. Prekių grąžinimo ir keitimo tvarka
2.1. Norėdami grąžinti prekę, pirkėjas turi susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu arba telefonu ir pateikti šią informaciją:
Užsakymo numerį
Prekės pavadinimą
Grąžinimo priežastį
Nuotraukas (jei prekė brokuota arba sugadinta)
2.2. Gavus patvirtinimą dėl grąžinimo, prekė turi būti išsiųsta nurodytu adresu per 5 darbo dienas.
2.3. Siuntimo išlaidas grąžinant prekę apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo brokuota arba gauta ne ta, kuri buvo užsakyta.
3. Grąžinamos sumos ir kompensacijos
3.1. Jei prekė atitinka grąžinimo reikalavimus, pinigai grąžinami per 14 darbo dienų nuo grąžintos prekės gavimo dienos.
3.2. Pinigai grąžinami tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo buvo atliktas pirkinys.
3.3. Jei grąžinamos prekės būklė neatitinka reikalavimų (pvz., ji buvo naudota ar sugadinta dėl pirkėjo kaltės), pinigai nėra grąžinami, o prekė gali būti išsiųsta pirkėjui atgal jo sąskaita.
4. Išimtys ir specialios sąlygos
4.1. Individualiai užsakytos arba specialiai gamintos kosmetikos priemonės negrąžinamos, nebent jos būtų brokuotos ar neatitiktų užsakymo.
4.2. Jei prekė buvo įsigyta su nuolaida arba per išpardavimą, grąžinimo sąlygos gali skirtis – tai nurodoma akcijos taisyklėse.
4.3. Jei pirkėjas gavo dovanų prekę per akciją („Perki vieną, antrą gauni nemokamai“), grąžinant pagrindinę prekę būtina grąžinti ir dovaną.
5. Garantija ir brokuotos prekės
5.1. Jei pirkėjas gauna brokuotą arba sugadintą prekę, jis turi apie tai pranešti per 3 darbo dienas nuo gavimo.
5.2. Tokiu atveju pirkėjas gali pasirinkti grąžinti prekę ir gauti pinigus atgal arba pakeisti ją į naują, nebrokuotą produktą.
5.3. Visais brokuotų prekių atvejais siuntimo išlaidas padengia pardavėjas.
Šios grąžinimo sąlygos atitinka galiojančius vartotojų teisių apsaugos įstatymus ir yra skirtos užtikrinti tiek pirkėjų, tiek pardavėjo interesus. Jei turite klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi
Susisiekite
Kilus klausimams galite skambinti
Agnė Triuškienė tel.: +37060368107 arba rašyti el. paštu: info@missherb.lt
MISS HERB Kontaktai
Agnės Triuškienės IV Nr.: 1172699
Tel nr.: +37060368107
Sąlygos ir taisyklės
Prekių pristatymas ir grąžinimas